top of page

Regulamin sprzedaży

poniższa wersja Regulaminu obowiązuje od 08.05.2025r.

1. Definicje

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

1. Sprzedawca / Usługodawca – moer studio Aniela Marosz z siedzibą przy ul. Bociana 4D/21

w Krakowie, kod pocztowy 31-231, NIP 9452304499, adres poczty elektronicznej:

kontakt@moerstudio.pl , telefon 731 696 676

2. Sklep - serwis sprzedażowy online, za pomocą którego świadczy usługi drogą elektroniczną,

w tym przede wszystkim prezentację Towarów, składanie zamówień, zawieranie Umów na

odległość, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.moerstudio.pl

3. Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży przez Sprzedawcę, będąca przedmiotem

Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

4. Treści Użytkownika (zwane dalej także “Treści”) - wszelkie informacje, materiały, dane,

lub inne treści przesyłane lub publikowane przez Klientów za pośrednictwem Sklepu, w

szczególności takie jak tekst (opinia, komentarz), obrazy, filmy, pliki dźwiękowe, pliki

graficzne (np. zdjęcia na koncie Klienta).

5. Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej

bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową

działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio

związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru

zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią

działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Gospodarczej.

7. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna

lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają

zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie usługi

elektronicznej lub Umowę sprzedaży.

8. Umowa zawarta na odległość - Umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego

systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej

fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków

porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie.

9. Regulamin - niniejszy Regulamin.

10. Umowa - Umowa sprzedaży Towaru zawarta między Klientem a Sprzedawcą za

pośrednictwem Sklepu.

11. Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo

wolnych od pracy.

12. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz.

93 ze zm.).

13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o

świadczeniu usług drogą elektroniczną.

14. Siła wyższa - definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co

obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do

zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary,

powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne,

zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre

działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy

wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.

2. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także

prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów.

2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Sklepu pod adresem www.moerstudio.pl

3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż na terytorium Polski.

4. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną, elektronicznie lub telefonicznie

(dane kontaktowe jak w punkcie 1.1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia składają zgodnie z

procedurą przewidzianą w punkcie 5. niniejszego Regulaminu. Sprzedawca umożliwia także kontakt

przez kanały społecznościowe takie jak profil na Facebooku @moer.studio oraz profil na Instagramie

@moer.studio. Sprzedawca odpowiada na wysłane zapytania od poniedziałku do piątku od 8:00 do

16:00

5. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie opinie o Towarach ujawnione na stronach Sklepu a także

opinie opublikowane przez Sprzedawcę w social mediach pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy

zakupili produkt w Sklepie. Opinie od Klientów pozyskujemy poprzez:

a) Wysyłanie zapytań do Klientów Sklepu z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionego

Towaru,

b) samodzielnie opublikowaną opinię przez Klienta, który dokonał zakupu w Sklepie, w ramach

funkcjonalności Sklepu “opublikuj opinię”. Funkcjonalność ta dostępna jest wyłącznie dla

zarejestrowanych Klientów.

 

6. Jeśli opinie są publikowane w sposób określony w ustępie 5 d powyżej, wtedy opinie te są

traktowane jako Treści Użytkownika i stosuje się do nich postanowienie punktu 13 i 14 Regulaminu.

7. Sprzedawca jako producent w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów, zmieniające rozporządzenie (UE)

1025/2012 i dyrektywę (UE) 2020/1828 oraz uchylające dyrektywę 2001/95/WE i dyrektywę

87/357/EWG, oświadcza, że spełnia wymogi bezpieczeństwa produktów określonych w niniejszym

rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia ryzyka uznania produktu za niebezpieczny już po

wprowadzeniu go na rynek, Sprzedawca podejmie stosowne kroki celem odzyskania produktu i

innych niezbędnych działań w tym zakresie. W przypadku kiedy Konsument będzie mieć podejrzenie,

iż nabyty od Sprzedawcy produkt jest niebezpieczny lub z innych powodów jego zdaniem nie spełnia

on wymogów nałożonych przez Rozporządzenie 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa

produktów, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą na adres: kontakt@moerstudio.pl, celem

uruchomienia odpowiednich procedur bezpieczeństwa.

3. Zasady korzystania ze sklepu

1. Składanie zamówień przez Klienta na Towary możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia.

2. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Towary, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:

  • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet

  • przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge  - zaktualizowane do najnowszych wersji

  • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

  • włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript

  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768

 

3. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wymienionych w punkcie 3.2. Regulaminu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Sklepu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych przez niego usług drogą elektroniczną.

 

4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Jest on zobowiązany w szczególności do:

  • powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jej elementy techniczne,

  • niedostarczania i nieprzekazywania Treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie/ wyłącznie dla własnego użytku osobistego, 

  • korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,

  • nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam), w szczególności poprzez nieumieszczanie linków, czy treści promujących inne lub konkurencyjne serwisy internetowe,

  • przestrzegania praw własności intelektualnych oraz praw własności przemysłowej przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim
     

5. W przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez naruszenie postanowień punktu 3.4. Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć dostęp do jego/jej części lub całości, ze skutkiem natychmiastowym.     

6. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy podane dane uniemożliwiają realizację zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie Towaru. Przed odmową realizacji Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.

7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

4. Usługi elektroniczne

1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Sklepie, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na Towary, korzystania z formularza kontaktowego, a także założenia konta i usługi newslettera. 

2. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na Towary oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 5. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 

3. Usługa newslettera udostępnia możliwość zapisania się na newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Sklepu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient, w każdej chwili i bez podania przyczyny, ma możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrybcję w treści otrzymywanych maili.

4. Usługa formularza kontaktowego polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z powyższej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

5. Usługa konta polega na umożliwieniu założenia konta w Sklepie, a następnie na jego utrzymywaniu. Świadczona jest ona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Na koncie przechowywane są dane Klienta, metody płatności oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Klient loguje się do konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, usunąć swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy drogą pisemną, lub za pośrednictwem e-mail.    

6. Usługi wskazane w punkcie 4.1. świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

7. Usługodawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, konieczności modernizacji czy rozbudowy Sklepu.

8. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi     odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta. 

9. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z usługami świadczonymi przez Usługodawcę. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.

5. Składanie zamówień

1. Klient może dokonać zakupu Towaru poprzez złożenie zamówienia. Klient składa zamówienie poprzez stronę internetową Sklepu po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 

3. Klient dokonuje wyboru Towaru znajdującego się w sprzedaży w chwili składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną oraz określając jego ilość. Klient kompletuje zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne zmierzające do złożenia zamówienia w oparciu o wyświetlane mu komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie. 

4. W trakcie składania zamówienia, aż do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”, Klient ma możliwość modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Towaru oraz jego ilości, a także ma możliwość wprowadzić posiadany kod promocyjny, jeśli Sprzedawca taki wcześniej udostępnił. 

5. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów oraz metody płatności.

6. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”.

7. Z chwilą wysłania zamówienia pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa sprzedaży Towarów objętych zamówieniem.  Potwierdzenie zakupu zostanie również wysłane na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

8. Zakupiony przez Klienta Towar zostanie mu wysłany na adres podany w czasie składania zamówienia.

9.  Na każde zamówienie wystawiane jest potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie dostarczane jest drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) potwierdzenia w formie elektronicznej. Klient może żądać wystawienia faktury za zamówienie poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia Umowy sprzedaży jako przedsiębiorca. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej. 

6. Cena

1. Cena Towaru podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto).

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów. Uprawnienie to nie ma wpływu na wartość zamówienia złożonego przed datą zmiany ceny.

3. Sprzedawca dopuszcza zmniejszenie łącznej kwoty do zapłaty poprzez skorzystanie z funkcjonalności koszyka o nazwie “wprowadź kod promocyjny” na etapie składania zamówienia. Kupon ten automatycznie rozlicza wartość zamówienia przed złożeniem dyspozycji przez Klienta “Złóż zamówienie i zapłać”. 

4. Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

7. Płatność i realizacja zamówień

1.  Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone:

  • z góry - płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24 (przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą: Visa, Mastercard, Maestro), 
  • z góry - tradycyjnym przelewem na konto bankowe Sprzedawcy,

2. Realizacja zamówienia odbywa w się w czasie wskazanym na stronie Sklepu i liczona jest od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie do momentu nadania wysyłki do Klienta. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania zamówienia do wysyłki.

3. Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.

4. Czas realizacji zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie jest możliwa w czasie wskazanym podczas składania zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji zamówienia. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Klienta – może on odstąpić od Umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 

5. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24. Usługi te świadczy Stripe z siedzibą pod 354 Oyster Point Blvd w South San Francisco, CA 94080 USA.

8. Dostawa

1. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się na terenie Polski w wybrany przez Klienta sposób wysyłki wskazany w trakcie składania zamówienia. Czas dostawy liczony jest od momentu nadania zamówienia do wysyłki.

2. Zamówione Towary dostarczane są za pośrednictwem dostawców wskazanych na stronie Sklepu. Stawki oraz przybliżony czas dostarczenia Towaru każdorazowo określony jest na stronie Sklepu. 

3. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma zostać dostarczony Towar. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Towaru.

4. W przypadku wyboru Paczkomatów InPost 24/7 jako dostawcy, adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.

5. Sprzedawca nie umożliwia odbioru osobistego Towaru przez Klienta.

9. Niezgodność towaru z umową

1. Sprzedawca dostarcza Towary zgodne z Umową. Jeśli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za doprowadzenie do ich zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta. 

2. Sprzedawca w okresie dwóch lat od dostarczenia Towaru Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu braku zgodności Towaru z Umową. Niezgodność z Umową występuje, jeśli:

  1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność Towaru są niezgodne z Umową,

  2. Towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, i o którym to celu powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował, 

  3. Towar nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju,

  4. Towar nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, których można się spodziewać dla tego rodzaju Towarów, lub nie występuje w określonej ilości,

  5. Towar nie został dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie oczekiwać,

  6. Towar nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej przed zakupem,

  7. brak zgodności Towaru z Umową wynika z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli

zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność, lub niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta było wynikiem błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę. 

3. W przypadku niezgodności Towaru z Umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową poprzez naprawę lub wymianę Towaru na nowy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, lub odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. 

4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy jeżeli:

  • Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową zgodnie z ust. 3 zdanie 2 powyżej,

  • Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,

  • Sprzedawca nie odebrał Towaru udostępnionego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta,

  • Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, a Sprzedawca nie zdemontował Towaru, lub zdemontował ale nie zamontował go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany, albo nie zlecił wykonania tych czynności na swój koszt,

  • brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową,

  • brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z możliwości naprawy lub wymiany Towaru,

  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową jest istotny.

6. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, lub w odniesieniu do innych Towarów nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z Umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową.

7. Reklamację w związku z niezgodnością Towaru z Umową można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia na stronach Sklepu przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.

8. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.

9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.

10. Sprzedawca zwraca kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. W przypadku odstąpienia od Umowy, jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Prawo do odstąpienia od Umowy

1. Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub osobę trzecią wskazaną przez Konsumenta, inną niż dostawca. 

2. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do Umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt posiadający drobne wady wizualne, takie jak wiszące nitki, lub drobne przebarwienia, które nie wpływają na funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania, a wynikają z procesu produkcyjnego;

  • w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia stanu produktu na skutek jego użytkowania w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi dostarczoną przez Sprzedawcę;

3. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie ma zastosowania do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu w Sklepie.

4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta realizuje prawo odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie w tym między innymi na adres siedziby Sprzedawcy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@moerstudio.pl . Sprzedawca udostępnia wzór odstąpienia od Umowy na stronach Sklepu, z którego uprawniony Klient może skorzystać.

5. Sprzedawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

6. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę taką uważa się za niezawartą a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

7. Towar powinien zostać odesłany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta niezwłocznie. Koszt odesłania Towaru do Sprzedawcy pokrywa Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. 

8. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Zakres tej odpowiedzialności jest ustalany w oparciu o porównanie wartości Towaru nowego z wartością Towaru zwracanego, obliczoną według stopnia zużycia.

9. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zwraca wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostawy Towaru, z zastrzeżeniem punktu 10.11. niniejszego Regulaminu. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu zwrotnego otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze.

10. Zwrot, o którym mowa powyżej zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji.

11. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.

11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Usługodawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów z Usługodawcą.

2. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta a Usługodawcą:

a) Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej Usługodawcy, z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta a Usługodawcą w trybie mediacji (umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony) lub koncyliacji (przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu);

b) Zwrócenie się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej Usługodawcy, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.

3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim a Usługodawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach Konsumenta, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy oraz informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej), dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).

12. Bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności. 

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania. 

3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w polityce prywatności, która znajduje się na stronie www.moerstudio.pl/privacy-policy

13. Publikacja, moderacja Treści Użytkownika oraz postępowanie odwoławcze

1. Sprzedawca udostępnia możliwość publikacji Treści Użytkownika na stronach Sklepu lub w ramach

funkcjonalności systemu teleinformatycznego Sklepu. Sprzedawca nie ma obowiązku akceptacji

Treści przed ich publikacją przez Klienta, jednak zastrzega sobie prawo ich niezaplanowanych

moderacji i podejmowania odpowiednich działań zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem.

2. Publikacja Treści Użytkownika odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie. Zabrania

się publikacji Treści, które są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w

szczególności Aktu o Usługach Cyfrowych oraz niezgodne z punktem 3.4 niniejszego Regulaminu.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderacji Treści Użytkownika w celu eliminacji materiałów

naruszających prawo lub Regulamin. Podczas moderacji Treści Sprzedawca dba o ochronę

prywatności Klientów oraz przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. W

przypadku wykrycia Treści niezgodnych z prawem lub Regulaminem, Sprzedawca ma prawo usunąć

taką Treść.

4. Sprzedawca zapewnia przejrzystość działań moderacyjnych, informując Klienta, którego Treść

została usunięta o zasadach moderacji oraz przyczynach usunięcia Treści. Sprzedawca wskazuje na

konkretne elementy, które zostały wzięte pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Elementy te mogą

obejmować, ale nie ograniczają się do, naruszenia Regulaminu, niezgodności z prawem lub dobrymi

obyczajami oraz inne istotne czynniki mające wpływ na decyzję moderacyjną, które zostaną opisane

w uzasadnieniu. Decyzje dotyczące moderacji będą oparte na obiektywnych kryteriach,

uwzględniających zgodność z przepisami prawa lub Regulaminu.

5. Klient, którego Treść została usunięta, lub osoba trzecia zgłaszająca Treść zgodnie z

postanowieniami punktu 14 Regulaminu ma prawo do złożenia odwołania od decyzji. Odwołanie

może zostać złożone w dowolnej formie na dane adresowe Sprzedawcy wskazane w punkcie 1.1.1.

Regulaminu i powinno zawierać dane osobowe i kontaktowego a także szczegółowe uzasadnienie,

dlaczego w opinii Klienta decyzja Sprzedawcy jest nieuzasadniona i powinna zostać zmieniona.

6. Sprzedawca potwierdza otrzymanie odwołania na adres email wskazany przez składającego

odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Sprzedawca

zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób

zautomatyzowany. Weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub

odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego

przypadku.

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odwołania Sprzedawca niezwłocznie. tj nie później niż w

ciągu 3 dni roboczych od rozpatrzenia odwołania przywraca usuniętą Treść.

8. Sprzedawca zaznacza, że Treści Użytkownika mogą zostać usunięte w związku ze zgłoszeniem

osoby trzeciej. W takiej sytuacji autorowi usuniętej w ten sposób Treści przysługuje odwołanie na

zasadach opisanych w punkcie 14 Regulaminu.

14. Zgłaszanie nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem Treści

1. Sprzedawca udostępnia możliwość publikacji Treści Użytkownika na stronach Sklepu lub w ramach

funkcjonalności systemu teleinformatycznego Sklepu. Sprzedawca nie ma obowiązku akceptacji

Treści przed ich publikacją przez Klienta, jednak zastrzega sobie prawo ich niezaplanowanych

moderacji i podejmowania odpowiednich działań zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem.

2. Publikacja Treści Użytkownika odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie. Zabrania

się publikacji Treści, które są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w

szczególności Aktu o Usługach Cyfrowych oraz niezgodne z punktem 3.4 niniejszego Regulaminu.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderacji Treści Użytkownika w celu eliminacji materiałów

naruszających prawo lub Regulamin. Podczas moderacji Treści Sprzedawca dba o ochronę

prywatności Klientów oraz przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. W

przypadku wykrycia Treści niezgodnych z prawem lub Regulaminem, Sprzedawca ma prawo usunąć

taką Treść.

4. Sprzedawca zapewnia przejrzystość działań moderacyjnych, informując Klienta, którego Treść

została usunięta o zasadach moderacji oraz przyczynach usunięcia Treści. Sprzedawca wskazuje na

konkretne elementy, które zostały wzięte pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Elementy te mogą

obejmować, ale nie ograniczają się do, naruszenia Regulaminu, niezgodności z prawem lub dobrymi

obyczajami oraz inne istotne czynniki mające wpływ na decyzję moderacyjną, które zostaną opisane

w uzasadnieniu. Decyzje dotyczące moderacji będą oparte na obiektywnych kryteriach,

uwzględniających zgodność z przepisami prawa lub Regulaminu.

5. Klient, którego Treść została usunięta, lub osoba trzecia zgłaszająca Treść zgodnie z

postanowieniami punktu 14 Regulaminu ma prawo do złożenia odwołania od decyzji. Odwołanie

może zostać złożone w dowolnej formie na dane adresowe Sprzedawcy wskazane w punkcie 1.1.1.

Regulaminu i powinno zawierać dane osobowe i kontaktowego a także szczegółowe uzasadnienie,

dlaczego w opinii Klienta decyzja Sprzedawcy jest nieuzasadniona i powinna zostać zmieniona.

6. Sprzedawca potwierdza otrzymanie odwołania na adres email wskazany przez składającego

odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Sprzedawca

zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób

zautomatyzowany. Weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub

odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego

przypadku.

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odwołania Sprzedawca niezwłocznie. tj nie później niż w

ciągu 3 dni roboczych od rozpatrzenia odwołania przywraca usuniętą Treść.

8. Sprzedawca zaznacza, że Treści Użytkownika mogą zostać usunięte w związku ze zgłoszeniem

osoby trzeciej. W takiej sytuacji autorowi usuniętej w ten sposób Treści przysługuje odwołanie na

zasadach opisanych w punkcie 14 Regulaminu.

15. Postanowienia końcowe

1. Umowy w Sklepie zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu z ważnych

powodów, przez które rozumie się:

a) zmiana przepisów prawa;

b) dostosowanie treści Regulaminu do orzeczeń organów władzy państwowej lub europejskiej;

c) aktualizacja danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych rejestrowych lub

teleadresowych;

d) zmiany sposobów płatności i dostaw;

 

e) zmiana zakresu, sposobów lub warunków świadczenia przez Sprzedawcę usług

elektronicznych w postaci wprowadzenia nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych

funkcjonalności lub usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu, w tym zmiany

technologiczne oraz techniczne;

f) zmiany biznesowe;

g) konieczność zmian redakcyjnych takich jak sprostowanie omyłek pisarskich, niejasności lub

błędów;

h) przeciwdziałanie nadużyciom.

3. Sprzedawca informuje Klientów, którzy zawarli na podstawie Regulaminu umowy o charakterze

ciągłym, o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie

nowego brzmienia regulaminu na stronie Sklepu oraz odpowiedniej informacji o zmianie za

pośrednictwem poczty elektronicznej.

4. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony

regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o wprowadzonych zmianach, a

Klient nie wypowiedział zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.

Do Umów Sprzedaży zawartych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu,

zastosowanie ma ówcześnie obowiązujący Regulamin.

5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa

polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

6. Regulamin w aktualnym brzmieniu obowiązuje od 08.05.2025r.

 

Regulamin obowiązujący między 25.02.2025-07.05.2025

Wzór zawiadomienia Sprzedawcy o treści niezgodnej z prawem_regulaminem.

REGULAMIN NEWSLETTER & LEAD MAGNET

1. Definicje

1. Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

1. Usługodawca - moer studio Aniela Marosz, prowadzący działalność gospodarczą

pod nazwą moer studio Aniela Marosz, z siedzibą przy ul. Bociana 4D/21 w Krakowie

NIP 9452304499 adres poczty elektronicznej: kontakt@moerstudio.pl , telefon

731 696 676, FB: Moer.Studio IG: moer.studio

2. Treść cyfrowa - plik lub pliki w formie cyfrowej nieutrwalone na trwałym nośniku

3. Lead Magnet - Treści cyfrowe (w tym Newsletter) dostarczane w zamian za

podanie danych osobowych na podstawie Umowy o dostarczenie Lead Magnet

4. Newsletter - Lead magnet, który dostarczany jest w sposób ciągły i polega na

nieodpłatnym przesyłaniu treści handlowych, promocyjnych i edukacyjnych przez

Usługodawcę, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

5. Umowa o dostarczenie Lead Magnet (zwana także Umową LM) - Umowa o

dostarczenie Treści cyfrowych w zamian za dane osobowe, zgodnie z którą

Usługodawca dostarcza Klientowi Lead Magnet w zamian za podanie przez niego

danych osobowych w formie imienia oraz maila, i której warunki zostały opisane w

niniejszym Regulaminie.

6. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba

prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy

szczególne przyznają zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę

o dostarczenie Lead Magnet.

7. Regulamin - niniejszy Regulamin.

2. Postanowienia ogólne

1. Usługodawca umożliwia zawieranie Umów o dostarczenie Lead Magnet na zasadach

uregulowanych w niniejszym paragrafie.

2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu przez Lead Magnet Usługodawca Treść cyfrową w

postaci Newslettera.

3. Do korzystania z Lead Magnet, w tym do zawierania Umów LM, niezbędne jest spełnienie

minimalnych wymagań technicznych, takich jak:

a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet,

b) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome,

Safari, Microsoft Edge - zaktualizowane do najnowszych wersji,

c) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz

obsługi Javascript.

4. Inne warunki techniczne jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Klienta

niezbędne do korzystania z Lead Magnet, wskazane są każdorazowo w opisie danego Lead

Magnetu.

 

5. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które

nie spełnia wymogów technicznych wymienionych w punkcie 2.3. Regulaminu,

Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Lead Magnet i zastrzega, że

może to mieć negatywny wpływ na jakość Lead Magnet oraz możliwość zawierania Umów

LM, za co w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności.

3. Dostarczenie Lead Magnet

1. Zawarcie Umowy o dostarczenie Lead Magnet polega na dostarczeniu nieodpłatnej

Treści Cyfrowej zgodnie z jej opisem przez czas nieokreślony, aż do momentu

wypowiedzenia Umowy LM.

2. Usługodawca dostarcza Lead Magnet niezwłocznie po zawarciu Umowy LM, czyli po

podaniu danych osobowych, akceptacji checkboxa i kliknięciu przycisku wyślij a następnie

otrzymaniu przez Klienta maila potwierdzającego zapis na Newsletter. Jeśli email

potwierdzający zapis na Newsletter nie przyjdzie niezwłocznie po zapisie, Klient proszony

jest o sprawdzenie zawartości SPAMu a w razie problemów technicznych proszony jest

kontakt z Usługodawcą na adres mailowy kontakt@moerstudio.pl .

3. Newsletter będzie dostarczany drogą elektroniczną w formie maila na adres email

podany podczas zapisu. Jeśli określony Lead Magnet potrzebuje specjalnego

oprogramowania do sprawnego działania, informacja o tym pojawi się każdorazowo przy

opisie danego Lead Magnet.

4. Jeżeli Usługodawca nie dostarczył Lead Magnet, Klient wzywa go do jego dostarczenia.

Jeżeli Usługodawca nie dostarczy Lead Magnet niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie

uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy LM.

4. Własność intelektualna.

1. Usługodawca informuje, że Lead Magnet stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4

lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawa autorskie do tych utworów

przysługują Usługodawcy i podlegają ochronie.

2. Klient zobowiązuje się respektować prawa autorskie przysługujące Usługodawcy i

używać Lead Magnet wyłącznie na użytek osobisty. Klient jest świadomy, że za ich

naruszenie, w szczególności poprzez dalsze bezprawne rozpowszechnianie, przewidziana

jest odpowiedzialność cywilna lub karna, zgodnie z właściwymi przepisami.

5. Niezgodność z umową.

1. Usługodawca odpowiada za zgodność Lead Magnet z Umową LM wg następujących

zasad:

a) w przypadku Lead Magnet dostarczanych w sposób ciągły - przez cały okres

dostarczania Lead Magnet.

 

2. Jeżeli Lead Magnet jest niezgodny z Umową LM, Klient może żądać doprowadzenia do

jego zgodności z Umową LM.

3. Niezgodność Lead Magnet z Umową LM występuje jeśli:

a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,

interoperacyjność Lead Magnet są niezgodne z Umową LM,

b) Lead Magnet nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości, ciągłości,

bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, jakie są typowe

dla tego rodzaju Lead Magnet dostępnych na rynku i których Klient może rozsądnie

oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Lead Magnet oraz publiczne zapewnienia

złożone przez Usługodawcę,

c) Lead Magnet nie jest przydatny do szczególnego celu, o którym Klient

poinformował Usługodawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to

Usługodawca zaakceptował,

d) Lead Magnet nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści

cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm

technicznych lub dobrych praktyk,

e) Lead Magnet nie został dostarczony z akcesoriami i instrukcjami, których

dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,

f) Lead Magnet nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Klientowi przed

zawarciem Umowy LM.

4. W przypadku dostarczania Lead Magnet w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się

w czasie, w którym zgodnie z Umową LM miały być dostarczany, domniemywa się, że brak

zgodności z Umową LM wystąpił w tym czasie.

5. Klient ma obowiązek współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy

zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy

brak zgodności Lead Magnet z Umową LM wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta. W

przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 4 powyżej nie mają

zastosowania.

6. W przypadku niezgodności Lead Magnet z Umową LM Klientowi przysługuje wobec

Usługodawcy roszczenie o doprowadzenie Lead Magnet do zgodności z Umową LM.

Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową LM jeżeli

doprowadzenie do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe

albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

7. Usługodawca doprowadza Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie

od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową LM, i bez

nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest

wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM ponosi

Usługodawca.

8. Z uwagi na to, że Umowa o dostarczenie Lead Magnet jest nieodpłatna, Klient nie może

żądać obniżenia ceny. Może natomiast odstąpić od Umowy jeżeli:

a) Usługodawca odmówił doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM

zgodnie z ust. 6 zd. 2 powyżej,

b) Usługodawca nie doprowadził Lead Magnet do zgodności z Umową LM w

rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową LM wiązałoby się z

nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta,

 

a) brak zgodności Lead Magnet z Umową LM występuje nadal, mimo że Usługodawca

próbował doprowadzić do zgodności z Umową LM,

b) brak zgodności Lead Magnet z Umową LM jest na tyle istotny, że uzasadnia

natychmiastowe odstąpienie od umowy, bez uprzedniego skorzystania z

roszczenia doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM,

c) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi

on Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie lub bez

nadmiernych niedogodności dla Klienta.

9. Reklamację dotyczącą niezgodności Lead Magnet z Umową LM można złożyć w

dowolnej formie, na dane kontaktowe Usługodawcy.

10. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni

liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Usługodawcę informacji o

reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na

podany przez niego adres e-mail.

6. Wypowiedzenie i odstąpienie od Umowy LM.

1. Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie,

poprzez kliknięcie w link anulujący subskrypcję w treści maila. Dane osobowe

udostępnione celem zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet przetwarzane będą

przez czas świadczenia usługi Lead Magnet a także na potrzeby archiwizacji w celu

możliwości wykazania faktu zawarcia przez Klienta w przeszłości Umowy LM.

2. Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie bez

zachowania okresu wypowiedzenia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie

Usługodawcy (w jakiejkolwiek formie na dane kontaktowe Usługodawcy) lub kliknąć w link

anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego maila wysłanego w ramach

Newslettera. Usługodawca wypowiada Umowę o dostarczenie Lead Magnet bez

zachowania okresu wypowiedzenia, jeśli Klient nie wykazuje żadnej aktywności związanej z

Newsletterem, przez które rozumie się nieotwieranie maili wysyłanych przez Usługodawcę

przez czas dłuższy niż 6 miesięcy.

3. Klient ma prawo odstąpić od Umowy LM w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg

terminu na odstąpienie od Umowy rozpoczyna się od momentu zawarcia Umowy LM.

Punkt 6.4. stosuje się.

4. Jeśli Klient zażąda spełnienia świadczenia (dostarczenia Treści Cyfrowej) przed

upływem terminu do odstąpienia od Umowy LM, straci on w ten sposób prawo do

odstąpienia od Umowy. Klient zachowuje zatem prawo odstąpienia od Umowy, jeśli nie

pobierze Treści cyfrowych (lub nie zacznie z nich korzystać w inny sposób) przed upływem

14 dni od momentu zawarcia Umowy LM.

5. Przez spełnienie świadczenia rozumie się pierwszą czynność dokonaną przez Klienta,

która prowadzi do umożliwienia legalnego zapoznania się z Lead Magnet.

6. Klient realizuje prawo odstąpienia od Umowy LM poprzez wysłanie stosownego

oświadczenia w dowolnej formie, na dane kontaktowe Usługodawcy. Usługodawca

udostępnia wzór odstąpienia od Umowy (na końcu Regulaminu), z którego Klient może

skorzystać.

 

7. Usługodawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu

od Umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie zawierania Umowy LM.

7. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Usługodawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów z Usługodawcą.

2. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta a Usługodawcą:

a) Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej Usługodawcy, z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta a Usługodawcą w trybie mediacji (umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony) lub koncyliacji (przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu);

b) Zwrócenie się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej Usługodawcy, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.

3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim a Usługodawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach Konsumenta, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy oraz informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej), dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).

8. Bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją

postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są

w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności Usługodawcy.

2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe

przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i

poprawiania.

3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych

wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Usługodawcę zostały opisane w

polityce prywatności, która znajduje się na stronie www.moerstudio.pl .

9. Postanowienia końcowe

1. Dla Lead Magnet w postaci Newslettera, Usługodawca zastrzega, że w ważnych

przypadkach takich jak zmiana strategii Newslettera, ulepszenie go, dostosowanie go do

aktualnego kierunku rozwoju działalności Usługodawcy, podjęcie działań prowadzących

do wzrostu liczby użytkowników, może dokonać zmiany w Newsletterze. Usługodawca w

takim wypadku informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o terminie i zakresie zmian,

na adres email wskazany podczas zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet. Jeśli

zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do Newslettera, może on w

każdym czasie wypowiedzieć Umowę LM ze skutkiem natychmiastowym poprzez kliknięcie

w link “anuluj subskrypcję” zawartym w treści maila.

2. Usługodawca nie zapewnia aktualizacji dla Lead Magnets, z uwagi na to że nie są one

niezbędne dla zachowania zgodności Lead Magnet z Umową LM.

3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące

przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza ustawy o prawach konsumenta oraz inne

właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu.

Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu

obowiązującą w dacie zawarcia Umowy LM.

5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 08.05.2025 r.

bottom of page